Zvv Succes JO17-2 – Zvv Succes JO17-3 (30-11-2018)

Zvv Succes JO17-2 – Zvv Succes JO17-3 (6-4)

In sporthal Wieringen stond afgelopen vrijdagavond, als voorafje aan thuiswedstrijden voor het eerste, tweede en derde seniorenteam, bij de een heuse Succes-juniorenderby op het programma. De eerste juniorenderby ooit in de historie van de vereniging.
De zaalvoetbaltieners van JO17-2 en JO17-3 troffen elkaar op de vloer.

Met Succesvoorzitter Arjan Smit als leidsman, gehuld in een SZVV-arbitersshirt, trapten de formaties voor hun onderlinge krachtmeting af.
Via twee snelle doelpunten nam JO17-2 de leiding en hield die minutenlang vast.
JO17-3 liet zich echter niet uit het veld slaan en kwam alras op gelijke hoogte.
JO17-2, de trotse koploper in deze klasse, liet het daar niet bij zitten en nam voor de wissel opnieuw de leiding: 3-2.
De belangrijke 4-2 leek de nekslag voor JO17-3, helemaal toen JO17-2 uitliep naar 5-2 en 6-2.
In de laatste minuten werd met een slotoffensief nog geprobeerd de spanning terug te brengen.
Verder dan 6-4 liet de lijstaanvoerder het echter niet komen.
Met kansen aan en veel inzet van beide kanten groeide het publiek tot grote winnaar van de wedstrijd uit.
Beide coaches toonden zich na afloop van het sportieve treffen niet ontevreden.

JO17-2: Enrico Verfaille, Luuk Spruit, Justin Spier, Max Leutscher, Erwin van Dijk, Wessel Steinfort, Jeffrey Tuin en Luc Gijsbertsen.