Pellor 1 -ZVV Succes/De Kasteleen 1 (16-11-2018)

Vrijdag 16 november speelde Zvv Succes/De Kasteleen 1 hun 9e competitiewedstrijd uit in de sporthal Sportlaan tegen FC Pellor 1.

De opstelling: S. Doesburg(Doel), R. Meilink, Stan de Koning, Stef de Koning,(allen achter) P. Mulder, M. Hoekstra, Youri Jansma(allen voor). Coach M. Lont en M. v/d Kooy. Afwezig: B. de Kleine, R. de Bie(Coach)

Succes speelde in deze wedstrijd met bijna dezelfde opstelling als vorige week. Bart de Kleine was afwezig voor een brandweeroefening en Robin Meilink verving hem. Vorig seizoen werd Succes in deze sporthal kampioen tegen FC Pellor 2.

Succes begon de wedstrijd goed. Ze waren vanaf de eerste minuut lekker fel aan de wedstrijd. Ze trokken het positieve gevoel van vorige week door. Er werd keihard voor elkaar gewerkt. De verdediging stond als huis. Youri en Stan vulden om de beurt de positie voorin in. Er werden niet veel kansen door Succes gecreëerd, maar werden wel langzamerhand steeds gevaarlijker. Pellor schoot na een mooie aanval de bal op de paal. De ruststand was 0-0.

De 2e helft kende hetzelfde spelbeeld. Peller bleef erg gevaarlijk met 2 zeer individuele goede spelers. Alleen Succes bleef erg goed verdedigen. na een mooie actie van Pieter Mulder wist hij in de lange hoek de bal binnen te schieten, 0-1. Hierdoor ging Pellor meer druk zetten en werd het steeds gevaarlijker. Tien minuten voor tijd pikte Stef de Koning de bal op. Uit deze counter wist hij uit deze counter beheerst te scoren. Succes hield deze stand vol tot een paar minuten voor tijd. Pellor wist uit een mooie aanval wat gelukkig te scoren. De laatste paar minuten hield Succes stand. De eindstand was 1-2 Dhr. Moustaadil floot een uitstekende wedstrijd. Volgende week is Succes/De Kasteleen 1 vrij.